Larry is a chronically unfulfilled American residing in an isolated hilltop village on an idyllic Mediterranean island. The village is tiny but famous-one of Europe’s most celebrated modern composers lived and worked here. Initially hoping to absorb some of the great man’s glory by breathing the same air, Larry’s more modest talents have confined him to playing the piano in local bars. Desperate to really make his mark on the community, Larry sets out to stage a gala concert as a tribute to the late composer. His grand plans, however, are challenged by the active interference of each and every inhabitant of the village.