Laura spent the happiest years of her childhood growing up in an orphanage by the seaside, cared for by the staff and fellow orphans whom she loved as brothers and sisters. Thirty years later, she returns with her husband Carlos and Simon, their seven year-old son, with the dream of restoring and reopening the long abandoned orphanage as a home for disabled children. The new home and mysterious surroundings awaken Simon's imagination and the boy starts to spin a web of fantastic tales and not-so-innocent games.