Between the insecure art historian tormented by the damning remarks of her hypercritical son and the rest of her distressed patients, put-upon psychologist Hana can barely find time to think about her own needs, much less the needs of her increasingly bored husband. Though it seems that there are few things these days that can draw the hard-working therapist away from her work, wealthy suitor Dub does his best by repeatedly sending Hana flowers. Now, as Hana's marriage continues to fail and the eager Dub considers looking elsewhere for romance, the woman who can't seem to make up her mind about anything is forced to make one of the most important decisions of her whole life.