We had left Stefano with a question: Will I ever be able to go back there, where only lovers can be, three steps over heaven? The answer is coming...After two years in the U.S., Stefano returns to Rome to confront all that he had tried to leave behind: the ache for a dead friend; the difficult relationship with his mother; an unknown future as an adult for which only he can be responsible; and his burdensome reputation as a “legend” with which to come to terms. Many things have changed, and his meeting with the captivating and irresistible Gin will catapult Stefano towards feelings and sensations that he had only had with Babi, his first great love, the memory of her still burning within. Will Gin be able to take Babi’s place in Stefano’s heart? In love we don’t always know what we really want. Even when we think we’re sure of it. We had left Stefano with a question: Will I ever be able to go back there, where only lovers can be, three steps over heaven? The answer is coming...