Giuseppe and Youssef are two fishermen bond by sincere friendship. Giuseppe is an Italian, while Youssef is an Arab, working on the same boat, the two colleagues share everything. The two men decide to buy a both so they can start running their own business but after 09/11 things seem to have chanced drastically. When cultural conflicts appear, everything quickly messes up...