Paul, a successful psychoanalyst, seems not to be aware that his marriage with Carla is about to break up. Raphaël, one of his patient, reveals him he is in love with a married woman. After meeting several times, Paul understands the woman Raphaël loves is his own wife. Paul decides not to stop the session with Raphaël, but to take advantage of it in order to manipulate his patient and to win his wife back. Unfortunately Raphaël is no fool...