Alex, an accountant, and Béatrice, a cab driver, are a simple, straightforward couple. Their peaceful life changes the day Alex is stopped for a common identity check by police. Alex is forced to spend the night at the police station. The morning after, he asks to see the police officer but he ends up in hospital: mental unit...