A 13-year-old Beata will do anything to leave the small town of her childhood and become a famous actress. Sygita dreams only of leading a normal, happy life, a husband and of living close to her parents under the always blue sky. They first meet as teenagers and become friends in spite of the many differences between them - dreams, temperaments and background.