Nynne is a woman who can hold her breath for 54 seconds, hates holidays, builds a bonfire from her ex-boyfriend's sweaters and time and again vows never to mix champagne, white wine, red wine, cognac, gin, tequila and beer. The story of a year of impulse shopping, solo vacations, Christmas parties and hangovers.