Mirush leaves Kosovo hoping to find his father in Norway, who abandoned the family when Mirush was very young. Now the father runs a restaurant in Oslo, but he is also in deep debt to the Albanian Mafia. Mirush starts to work in his fathers restaurant without letting him know that he is his son. Gradually they learn to know each other, but what Mirush discovers about his father is not something he is prepared to take. He is forced to make choices that have large consequences, for both of them.