For a reason he ignores, Alfred is not more able to talk. One day, after having avoided one more time a kiss from the woman who loves him, oppressed by loneliness, he makes a decision: Alfred wants to adopt a child. Against all expectations, his adoption application gets accepted. Unfortunately the kid he is granted custody of is not exactly what he expected.