Maria is a part-time stripper. Her father, Kurt, is one of the usual police suspects. Looking to get one last heist in, he steals a priceless Russian icon, “The Black Madonna,” from a museum transport. But a buttoned-down cop, Gustav, gets in the way and the icon ends up with Maria. She now faces a choice of turning in the icon and receiving a huge reward or leaving her father in the hands of a Russian gang. Soon, she is off to Poland with Gustav in hot pursuit.