The Angel has announced joyful news to Virgin Mary: baby Jesus is born! Yet to everybody’s disappointment, grown-up Jesus was not what everyone expected of him. He was lazy and dead-beat. He used to sit all day long and spend his time at the river or climb the trees. Then the father got angry and punished Jesus. After having taken away his immortality and other privileges, he banished his son to the Earth: to live a simple man’s life and experience earthly hardships...