20-year-old Stan belongs to a street gang. They assault people, rob shops... One night Stan, under strong pressure of the group, rapes a young girl, Joanna. After another attempted burglary, when the gang is feeing from the police, Stan breaks his leg. He stays in a hospital, in which - it appears - Joanna works as a nurse.