Unbelievable but true adventure of three students from Prague film faculty that took place during the shooting of a graduate film in Cesky Sternberk. A Czech, a Slovak and an Albanian Leke Seriani meet not only the count of Sterneberk but also the mysterious and sad Mrs Snajder, the wife of local police office chief. The situation gets even more complicated for Seriani when he finds out that he must definitely return to Albania, which has decided to shut itself away from the rest of the world. Only after thirty years he can come back to the place where he experienced the most beautiful and mysterious summer of his life.