Ria is a seventeen years old girl, a sensitive and unpredictable wild child, full of mystery. Ria’s mother has suffered in an accident and has not been speaking since the moment of the birth of her daughter. The family breeds the deer for selling but the business does not succeed. To earn some money father decides to hold a hunt. When German hunters arrive at the deer garden Ria’s desperate fight for the animals’ life begins.