Albania in 1997. Following the collapse of the economy the country is in the grip of unimaginable chaos. Armed gangs have appeared in the streets and are terrorising the local population. Gunfire can be heard even in the once picturesque little town of Gjirokastër. Which is why Berti is there, a sensation hunter, who reports for one of the numerous local television stations...