Accio and Manrico are two brothers forced to confront their choices, indeed their own lives, in suburban Italy during the '60's and '70's. Their paths are as separate as can be imagined over the course of a series of wild and passionate adventures that will test the brothers' relationship - though tempestuous and unstable, always marked by their mutual affection and unity - to its limit.