Back then, when the Rolling Stones sang “Lady Jane”, Muriel, François and René were busy distributing stolen fur coats among ‘the people’. Or, to be exact, to the inhabitants of a working class district in Marseille where the three friends lived and shared their childhood. Later on, they put a stop to their raids: having killed a jeweller in a parking lot during a robbery, they decided not to meet any more in order to let the dust settle and – as far as possible – forget the whole terrible affair. They keep to this arrangement – until one day Muriel’s son is kidnapped. The trio reunite. Somehow, there has to be a way of finding the ransom money.