The story of Mike, a young Italian boxer from Trieste. A troubled man, like many of his peers; thirty years old and still a dreamer. Mike's dream, shared by his sister Anna, is to become a champ in the near future. But, as often happens real life is harsh, bitter, and full of hidden dangers. Mike falls for the allure of these dangers. He starts earning a lot in illegal fistfights, but soon discovers that it's not a world he likes. And getting out will be harder than he ever imagined.