Marina and Vittorio change their life by buying a gorgeous villa in a elegant neighbourhood. Marina is beaming with joy: her roses are growing very well and the baby’s room is ready. Vittorio wants to quit his job and to start a new promising internet business. All is well (their doorkeeper Carmine who is an erotic comics reader; their rich and successful friend, Carlo Nobili; Marina’s anxious and protective mother) until a mysterious couple, Slatko and Bruna, moves in the house next door...