Ugo and Francesca have been married for ten years. They peacefully decide to break up without too much fuss. This way, they have to face many singles situations back. They have to deal with their children, their work and social relationships alone. They both start seeing someone else until jealousy arises. Perhaps the love they had has not end up yet...