At the International Tribunal for the Former Yugoslavia, one woman fights for justice and the extradition of the last remaining war criminals on the run. Their names are Ratko Mladic, Radovan Karadzic and Ante Gotovina, wartime leaders of Bosnian Serbs. Her name is Carla Del Ponte, the Swiss-born, chain-smoking chief prosecutor.