Marceline, a theatre actress, is forty and still single and childless. She begins rehearsals for Turgenev’s play "A month in the country" where Marceline is about to become Natalia Petrovna. The writer, fascinated by the actress’ talent, promises he'll make her a princess on stage but things don't go to plan...