A group of people in a small town who slowly but surely no longer trust each other. They even get frightened by a naked man who has been seen one early morning walking through town. Luckily a small group of people are determined to find the naked man and help the town back to normal. They will soon find out that not only are they helping each other – they are also helping themselves.