It’s Christmas day. Three different character gravitate around the Coquelicots beauty saloon. Rachel is a young girl who lies to her parents and prostitutes instead of studying at university. Fabrice recruits and hires the girls and Xénia is always nervous. Their destinies come together on this particular day and they will end up to influence each other. They will examine their consciences and try to live this day as a normal one.