Victor has found his calling as a fire-fighter, while super-skilled Anja is still in charge of making the coffee at the ad agency where she works. Anja, however, gets a big break at work and with a baby on the way, Viktor agrees to take paternity leave. But being a good husband and father – and still one of the guys – is not so easy, especially when you are a fi reman. Off he goes on a Wild Man Weekend to get a handle on his manhood issues, while Anja learns that the greasy pole is no less slippery higher up.