A large house on a island. Summertime. Boris arrives on the island. He is there to meet Philip, an old school friend. Philip will only arrive the day after. Boris is nice and self-confident and he easily settles in the house, convinced to be the perfect guest. All people in the house are fascinated, ecstatic and a bit manipulated by Boris. They are captured by him except André-Pierre who decides not to trust him. He does not likes people like Boris and, by the way, why does Philip take so long to arrive?