Someone sights a kid and a man on a shore. The image is blurred by water that breaks on an underwater mask. The sound of someone panting, breathing through an oxygen mask. It is Davide and he ends up in an hyperbaric chamber. He had an embolus and he is now fighting for his own life. This is the chance to think back to some important moments and women of his life.