All goes terribly wrong when Frank Lowies, an infamous criminal and his petty gang of thieves, commit their biggest and final heist. Frank and his partners in crime all end up in jail, and an urban legend is created; the police never found all the stolen money. Through the years the urban legend grows bigger, and the amount of money hidden increases everyday. Is it 1, 5 or even 10 million? Now all crooks, thieves and small time hustlers are looking for the lost millions. Is it true or is it just an urban legend?