Ray e Joy run a « go go » cabaret in downtown Manhattan, "Paradise". The club is a factory of dreams for young dancers trying to make their way in the showbiz. Everything happens in a night, Ray e Jay are facing imminent foreclosure by the landlady when Johnny (Ray’s younger brother) tells Ray he is no longer willing to lend him the money to keep the club open. Things have gotten so bad that even the dancers are threatening to "strip-strike", and to make matters worse, Ray has lost their winning lottery ticket...