In Madrid some women destinies meet : Adela’s one, who loses her 1 year and half son in an attack on a bus; the woman, ravaged by the fact, shares her flat with Ines. And Antonia’s one, owner of a little local supermarket and mother of Inés, who finds out that Inés has cancer, while the other daughter, Helena, asks Antonia for money to buy a flat.