Near seaside in Brittany: Anna, 50 years old, moves into her new house. Rooms are full of boxes which contain a lot of things… Plenty of memories. Anna has lived many lives and her past comes out of these boxes. Her parents surely, but also her children and their fathers, the living and the dead. Anna had three girls, each of them from a different father, coming to her, like parents and daughters, to talk to her, to rebuke her and perhaps to forgive her. In this breakneck period of her life, time is running faster and faster and Anna takes a run-up to face the past and try to go towards the future. And, maybe, to manage to still believe in love?