At night a city bus driver finds an abandoned baby near a stop. A divorced man comes to pick up his excited son for the weekend. A pretty doctor befriends a quadriplegic. Out of this unfolds a delicate story of human relationships, in which through feelings of sympathy and guilt the protagonists are confronted with different ways of looking at events.