On her wedding day, Keren breaks her leg and deprives herself of her honeymoon in the Caribbean... A mysterious little girl who came out of the sea changes the life of Batya, the young woman who takes her in and that she follows like her own shadow... Without even knowing it, Joy, a housemaid in exile, is going to bring an old and strict woman and her daughter together...