Alex is a 15-year-old teenager with a secret. Soon after her birth her parents decide to leave Buenos Aires to make a home out of an isolated wooden house tucked away in the dunes of the Uruguayan shoreline. Then a couple of friends from Buenos Aires comes visiting us with their 16-year-old son Álvaro. Álvaro´s father is a plastic surgeon who accepted the invitation because of his medical concern for Alex. The inevitable attraction between both teenagers forces them all to face their worst fears... Rumours are spreading around the town. Alex gets stared at as if she were a freak. People´s fascination with her can become dangerous.