Five episodes dealing with two themes: star-crossed love and the general rootlessness of Generation X. Whether they're in Venice, Jamaica, Berlin, the Nevadan desert or Iceland – the characters always leave their familiar surroundings behind. They travel to various countries for various motives, but they all inevitably realize that there's something you can't escape, no matter where you go: yourself...