A disoriented and vulnerable woman, overburdened with daily life problems and more: her belongings are impounded, her cosmetics shop has been closed down, and her children's future is unknown. The children's vitality draws a sharp contrast against the apathy shown by their mother, who slowly plunges into a deep depression. The kids, becoming aware that she lacks the necessary strength and maturity to effectively face these problems, are forced to adopt adult attitudes. Life goes on, and things change. Sometimes changes are slow and unnoticeable, sometimes they are sharp and tangible, and everything is transformed, always.