On a busy street in London, Gina thinks she sees herself drive past in her own car. Stunned by this strange event, Gina follows the mystery woman up to her apartment. From here, events take an eerie turn for the worse until Gina's awareness slides from solid reality into a world that will haunt more than just her nightmares.