A swindler avoids aggressive types. And especially armed aggressive types. Solal forgot this rule, resulting in his death, as he was murdered by a bad loser. The matter should have ended there. But Solal has a brother: Cash. And Cash has decided to avenge his death, in his own way, without using weapons or violence, but by planning a major fraud. However, the enemy is on his guard. And Cash and his friends have perhaps taken on more than their match. In this type of operation, alliances are made and unmade, accomplices are sometimes traitors, and traitors accomplices. In the end, only one thing counts: who is the dupe?