Marek, a judicial police officer, loses his colleague and best friend during an operation against a network of drug traffickers. Marek is then transferred to a new department of the Judicial Police force in charge of infiltration operations. Trained as an undercover officer, he is responsible for infiltrating a gang of drug traffickers who import cannabis resin in large quantities from Spain. The method of transport used is the Go Fast: cars loaded with drugs that travel at very high speed from southern Spain to cities in France.