Eric Vincent, an ordinary 30 year-old, has recently started to feel very uneasy. Is it the fear of becoming a parent or the fear of seeing the ghost of the father he never knew suddenly reappear? One morning, a stranger calls him to ask him if he wants to collect his father’s ashes. Hesitant at first, in the end he accepts and suddenly finds himself at the centre of an infernal plot...