Nora is fourteen and lives with her parents in a quiet Berlin suburb. She is a romantic introvert who spends her days wrapped up in her own enchanted dream world. Her parents, Anette and Uwe, are busy trying to handle reality; both are wrestling with unrealised hopes and dreams along with the added troubles caused by Anette’s return to her studies and Uwe’s struggling business. When Thomas, a former lover of Anette’s and his family move in next door, the already fragile foundations of Nora’s family are rocked.