After the hold-up of an armoured lorry, José, Farouk and Réza take refuge in a hideout measuring 13m². Shut away with the money and a tarnished conscience, the relationships and personalities of the three friends are revealed with the passing lies and conflicts that this oppressive situation triggers. Each excursion into the real world from now on presents a threat. Will they manage to overcome their fate and make a fresh start?