WE are taken through one year of growing, pruning and harvesting in the Little Eden that is Blacktree Road Allotments. Some people keep allotments because they like the taste of fresh vegetables. Some go there for the company. Some of them are looking for love. Some of them are looking for the perfect manure. Some go there to escape from their marriages. One of them is there to escape from something much, much worse....