Power, money and blood: these are the "values" that the residents of the Province of Naples and Caserta, have to face every day. They hardly ever have a choice, and are almost always forced to obey the rules of the "system", the Camorra. Only a lucky few can even think of leading a "normal" life. Five stories are woven together in this violent scenario, set in a cruel and apparently imaginary world, but one which is deeply rooted in reality.