A spirited psychologist accompanies a group of invalids to the house of Ingvild and Geirr, her self-destructive husband who has been wheelchair-bound for two years. Geirr, however, rebels against his wife’s attempts to rescue their marriage via positive thinking therapy. A black comedy about dealing with stifling compassion and false sincerity once and for all.