Kaspar and the class pushover Joosep are 16 and life is not easy. Without meaning to, Kaspar defends Joosep against the bullying of their classmates, causing the students to turn on him as well. The two form an unwilling friendship. Kaspar just wants his friends, his girl and his unassuming life back. Joosep wants to regain his dignity and the chance to go to a high school somewhere far away. But their classmates are relentless, going further and further with each attack.