This film centres on stories of everyday life, almost like a game, like a game of chess, involving chance encounters, lucky encounters and coincidences. Behind every face there is a story. Stories described and analysed from the perspective of someone above, like the ironic and disenchanted observer who enjoys moving and interweaving the threads, laying traps for each of the characters.