Twenty years of the daily life of a Mafioso, Saro Scordia, from his youth to his maturity. A journey through the sweet and bitter existence of a man who has made the wrong choice. A great, defiant love affair that undermines everything. The everyday ordinariness of evil against the “banality of good.”